Support

SPINE: Support om los te laten.

Bij Spine kun je rekenen op maximale support. We staan in principe 24/7 voor je klaar en dat zonder verrassingen als voorrijkosten of service-uren. Ook zonder dat je het vraagt houden we op de achtergrond het functioneren van je ICT in de gaten. Als zich een probleem voordoet, kun je ons 24/7 bellen en kijken we meteen of we het op afstand kunnen oplossen. Vaak kunnen we je telefonisch al verder helpen. We hebben zelfs de mogelijkheid om via AnyDesk op je scherm mee te kijken wat er mis gaat. Is het nodig dat we langskomen, dan doen we dat natuurlijk. Want wij begrijpen heel goed dat je niet even zonder ICT kunt doen.

24/7 bereikbaar: 0113-272222

Als je een vraag of probleem hebt, kun je altijd bellen om direct een antwoord of support te krijgen. We zijn daarvoor 24/7 bereikbaar, want we snappen ook dat jouw uren als ondernemer niet beperkt worden tot kantoortijden. Kleine dingen, zoals instellingen of update conflicten proberen we direct op te lossen aan de telefoon. Het kan zijn dat we je erdoor heen praten, het kan zijn dat we het beter zelf kunnen regelen door in te loggen. Het enige wat jij dan nog hoeft te doen is wachten op het telefoontje dat het weer werkt. Zo weten we ook meteen wanneer het echt nodig is dat we wel even langskomen bij je op kantoor.

Bekijken

AnyDesk: Remote Support

Zit je al een tijd naar je scherm te staren zonder dat er gebeurt wat er zou moeten gebeuren? Wil je iets installeren en loopt je systeem vast? We kijken graag met je mee! We vragen je daarvoor de app AnyDesk te installeren. Via een beveiligde verbinding met eenmalige code kunnen wij daarmee op afstand de besturing van je systeem overnemen en live zien wat er misgaat. In de praktijk gaat dit vaak een stuk sneller dan dat je onze instructies moet volgen, en aan ons moet beschrijven wat er gebeurt. Na de sessie wordt de verbinding verbroken en hebben wij geen toegang meer tot je systeem en bestanden.

Bekijken